Best practices
Hoe vertaalt ons engagement zich naar de praktijk? Je leest het hieronder. Elk verhaal belicht hoe onze leden aan een gezondere toekomst werken: stap voor stap, product voor product.

Een voedzame toekomst met Greenyard

PepsiCo moedigt de evenwichtige keuze aan

Je favoriete ALDI-producten, nu met een nóg betere voedingswaarde!

Patroba Family Bakers: kraakvers en gezond brood met een hoge voedingswaarde

Belgische zuivelindustrie vermindert toegevoegde suikers met 15%

Carrefour

Jumbo

Voor Danone is kiezen wat je eet en drinkt, kiezen voor de wereld waarin je wil leven

Brasserie Val-Dieu maakt crackers van bierdraf

Danone: water met een smaakje, zonder suiker

“Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig”

BENEO Wijgmaal opent extra productielijn voor rijstzetmeel

Fuji Oil halveert hoeveelheid verzadigd vet in producten in specifiek gamma

Point Chaud

Imagocampagne toont de gezonde waarde van brood

Evenwichtige tussendoortjes met Céréal

GEZONDE EN LEKKERE PRODUCTEN BIJ LIDL
Een nieuw melkdrankje zonder toegevoegde suikers voor Joyvalle

Evenwichtige koekjes van Ceval in nieuw en kleurrijk jasje

Colruyt group

Innovatie voor een gezondere levensstijl met Puratos

Naar een duurzaam voedingspatroon met Alpro

SPAR
Nestlé zet in op transparantie en strengere marketing naar kinderen

Meer vezels, minder suiker met Ceval

Volkorenbrood schittert in België en Nederland

Eerste plantaardige burger uit Wallonië is een feit

Nog eens 7% minder suiker in frisdranken tegen 2025

Delhaize

Vandemoortele werkt aan een smaakvolle, groene en inclusieve toekomst

Cora

What's Cooking? zet in op plantaardige en duurzame voeding
Food n’Joy innoveert met meer evenwichtige desserts en een bio-gamma

Danone engageert zich om verder te gaan dan de WHO-aanbeveling

Drie manieren waarop Coca-Cola haar consumenten wil helpen om een gezonder leven te leiden