Best practices
Hoe vertaalt ons engagement zich naar de praktijk? Je leest het hieronder. Elk verhaal belicht hoe onze leden aan een gezondere toekomst werken: stap voor stap, product voor product.

Imagocampagne toont de gezonde waarde van brood

Danone: water met een smaakje, zonder suiker

Jumbo

Je favoriete ALDI-producten, nu met een nóg betere voedingswaarde!

“Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig”

Meer vezels, minder suiker met Ceval

Voor Danone is kiezen wat je eet en drinkt, kiezen voor de wereld waarin je wil leven

PepsiCo moedigt de evenwichtige keuze aan

Naar een duurzaam voedingspatroon met Alpro
Nestlé zet in op transparantie en strengere marketing naar kinderen

Een voedzame toekomst met Greenyard

BENEO Wijgmaal opent extra productielijn voor rijstzetmeel

What's Cooking? zet in op plantaardige en duurzame voeding

Evenwichtige tussendoortjes met Céréal

Brasserie Val-Dieu maakt crackers van bierdraf

Carrefour

Belgische zuivelindustrie vermindert toegevoegde suikers met 15%

Fuji Oil halveert hoeveelheid verzadigd vet in producten in specifiek gamma

Drie manieren waarop Coca-Cola haar consumenten wil helpen om een gezonder leven te leiden

Nog eens 7% minder suiker in frisdranken tegen 2025

Colruyt group

GEZONDE EN LEKKERE PRODUCTEN BIJ LIDL

SPAR

Cora
Een nieuw melkdrankje zonder toegevoegde suikers voor Joyvalle
Food n’Joy innoveert met meer evenwichtige desserts en een bio-gamma

Eerste plantaardige burger uit Wallonië is een feit

Delhaize

Evenwichtige koekjes van Ceval in nieuw en kleurrijk jasje

Volkorenbrood schittert in België en Nederland

Patroba Family Bakers: kraakvers en gezond brood met een hoge voedingswaarde

Danone engageert zich om verder te gaan dan de WHO-aanbeveling

Vandemoortele werkt aan een smaakvolle, groene en inclusieve toekomst

Innovatie voor een gezondere levensstijl met Puratos

Point Chaud