Best practices
Hoe vertaalt ons engagement zich naar de praktijk? Je leest het hieronder. Elk verhaal belicht hoe onze leden aan een gezondere toekomst werken: stap voor stap, product voor product.

Delhaize
Food n’Joy innoveert met meer evenwichtige desserts en een bio-gamma

Colruyt group

GEZONDE EN LEKKERE PRODUCTEN BIJ LIDL
Nestlé zet in op transparantie en strengere marketing naar kinderen

Brasserie Val-Dieu maakt crackers van bierdraf

Je favoriete ALDI-producten, nu met een nóg betere voedingswaarde!

Danone engageert zich om verder te gaan dan de WHO-aanbeveling

Nog eens 7% minder suiker in frisdranken tegen 2025

Imagocampagne toont de gezonde waarde van brood

Meer vezels, minder suiker met Ceval

Fuji Oil halveert hoeveelheid verzadigd vet in producten in specifiek gamma

Carrefour

Jumbo

Vandemoortele werkt aan een smaakvolle, groene en inclusieve toekomst

Belgische zuivelindustrie vermindert toegevoegde suikers met 15%

Evenwichtige koekjes van Ceval in nieuw en kleurrijk jasje

Drie manieren waarop Coca-Cola haar consumenten wil helpen om een gezonder leven te leiden

Patroba Family Bakers: kraakvers en gezond brood met een hoge voedingswaarde

Voor Danone is kiezen wat je eet en drinkt, kiezen voor de wereld waarin je wil leven

What's Cooking? zet in op plantaardige en duurzame voeding

Point Chaud

SPAR

PepsiCo moedigt de evenwichtige keuze aan

“Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig”

Innovatie voor een gezondere levensstijl met Puratos
Een nieuw melkdrankje zonder toegevoegde suikers voor Joyvalle

BENEO Wijgmaal opent extra productielijn voor rijstzetmeel

Evenwichtige tussendoortjes met Céréal

Eerste plantaardige burger uit Wallonië is een feit

Danone: water met een smaakje, zonder suiker

Een voedzame toekomst met Greenyard

Volkorenbrood schittert in België en Nederland

Cora

Naar een duurzaam voedingspatroon met Alpro